Pàgines

dimecres, 28 de desembre del 2011

Educat 2.0 OppenOfice i recursos XTEC


Grup: Mar Gascó, ,Pau Nin i Pere Mussoll

Per començar la seva exposició van passar una enquesta sobre tecnologies. Tot seguit van parlar sobre el Projecte 2.0 i el seu objectiu, utilitzar l'ordinador com a eina personal.
Després ens han parlat de l'OppenOffice i de les seves diferències amb el Word, on el OppenOffice és gratuït i s'actualitza constanment .
El motiu per parlar d'aquest programa és que actualment moltes escoles l'estan utilitzant.
Per finalitzar l'exposició ens han ensenyat un conjunt de recursos que han agrupat i on per parelles havíem de posar el seu significat.

Com a opinió personal, crec que aquest treball m'ha servit per coneixer més recursos que pel dia de demà em seran molt útils i així tinc un lloc on poder anar i escollir quin m'escau millor per la meva problemàtica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada